☺ Club Penguin Assisstance Guide ☺

July 3, 2007

Penguin Murder

Filed under: Funny Pictures — boulderdash @ 10:37 pm

           penguin-murder.jpg

Uhhhh sure why not?

Advertisements

49 Comments »

  1. sweeeet 🙂

    Comment by chugomichael — July 4, 2007 @ 10:12 pm

  2. how do you do that?

    Comment by pinky101253 — July 7, 2007 @ 4:46 am

  3. HILLARIOUS! 😆

    Comment by xanfer — July 13, 2007 @ 12:25 am

  4. I KNOW I WANT TO!!

    Comment by turtlehurtle — July 14, 2007 @ 11:50 am

  5. how u do those stuff boulderdash?plz tell me!

    Comment by Nati778 — July 27, 2007 @ 11:38 am

  6. i need free mem acc on it plz oh plz oh plz!!!!!

    Comment by talismgod — July 28, 2007 @ 9:20 am

    • u r amazing

      Comment by kalie — May 3, 2010 @ 4:49 pm

  7. sure why not

    Comment by trumpet dude — August 9, 2007 @ 8:52 pm

  8. oops i copied what you said

    Comment by trumpet dude — August 9, 2007 @ 8:52 pm

  9. how do u murder penguins?

    Boulderdash – You can’t. Its just an edit. 🙂

    Comment by robber nick murder — August 30, 2007 @ 10:19 pm

  10. how do u get wepans and stuff?

    Boulderdash – You don’t, Club Penguin isn’t a marker for the Mafia or Thugs. Its not like a black market, you can’t carry around weapons. There are a lot of pictures that look like they have weapons in the catalog, but it’s just a big huge edit. 🙂

    Comment by bdog — September 1, 2007 @ 7:24 am

  11. this is wat u do…. look it up its a cheat.. its kinda hard the first time but youll get it

    Boulderdash – Dude, you can never kill a penguin. That penguin is a persons account and you can’t just simple as walking in circles kill them! Its just edits using the program “Paint.” Its all smoke and mirrors. Nothing more. Don’t look to hard into this.

    Comment by teller — September 1, 2007 @ 7:26 am

  12. totaly

    Comment by lani — October 20, 2007 @ 9:32 pm

    • Yhu jus’ go 2 wordpress.com “n” create a blog!

      Comment by Nazar2403 — March 10, 2011 @ 4:17 am

  13. hehe, how did u make this website? x

    Comment by Mollyy-ox — October 21, 2007 @ 5:23 pm

  14. BORING BEEN THERE DONE THAT!

    Comment by emily — November 13, 2007 @ 1:38 am

  15. I KNOW I DO! LOL.

    Comment by GLOWED — November 22, 2007 @ 10:34 pm

  16. HEY DO IT TO ME NEXT TIME! LOL NOSA

    Comment by Rashellec — April 11, 2008 @ 8:17 am

  17. HAHA! OMG tht is HILARIOUS! How did u do tht??
    PLZ TELL ME! I am Flappy123243 on Club Penguin and i am on random servers lol.

    Comment by Flappy123243 — April 16, 2008 @ 3:37 pm

  18. lol!

    Comment by omaddieflowe — August 19, 2008 @ 10:56 am

  19. funny dude

    Comment by Higlypuffy — August 19, 2008 @ 9:58 pm

  20. but u no its kinda old

    Comment by Higlypuffy — August 19, 2008 @ 9:59 pm

  21. You’d really do this?

    Comment by floppert8 — September 18, 2008 @ 4:29 am

  22. how can you kill another penguin on clubpenguin i want to kill some penguins

    Comment by serenitie — October 8, 2008 @ 8:05 am

  23. So do I!

    Comment by floppert8 — November 14, 2008 @ 4:20 am

  24. This website is about killing penguins on another website called clubpenguin.

    Comment by Anthony — December 19, 2008 @ 5:22 am

  25. No he just made that ur not allowed to do that like go on youtubr they just wrote it down its not real

    Comment by cool dude — December 29, 2008 @ 1:24 am

  26. NO!

    Comment by Polina — December 30, 2008 @ 10:57 pm

  27. awesome

    Comment by saun — January 28, 2009 @ 6:11 am

  28. joke i dont want to

    Comment by saun — January 28, 2009 @ 6:12 am

  29. Thats kinda cruel don’t you think?

    Comment by Shaii — February 15, 2009 @ 4:23 am

  30. hmmm its kinda harsh but i can use it at my big enemies tell me if u can 🙂

    Comment by givion — February 24, 2009 @ 9:12 am

  31. TELL ME

    Comment by givion — February 24, 2009 @ 9:13 am

  32. u tell me NOW

    Comment by givion — March 1, 2009 @ 1:18 am

  33. if u reed this your dom

    Comment by april — May 6, 2009 @ 3:51 am

  34. funny

    Comment by Goldenchild1 — August 25, 2009 @ 10:55 pm

  35. I KEEP ON PRESSING OK BUT IT WON’T DIE!!!

    Comment by cornholio — November 12, 2009 @ 12:24 am

  36. its just an edit i mean seriously

    Comment by 1148mendell — December 10, 2009 @ 5:32 am

  37. DON’T BELIEVE EVERYTHING U C

    Comment by 1148mendell — December 10, 2009 @ 5:33 am

  38. This pic is stupid who ever put this pic on here should be found this pic should be reported and burned!!!!!

    😦

    Comment by Michaela — December 16, 2009 @ 5:15 am

  39. its not real they just edit it

    Comment by ethanater21 — December 31, 2009 @ 12:21 pm

  40. my penguin is real

    Comment by SKULLBOY1804 — January 27, 2010 @ 7:46 am

  41. I believe that penguin is wearing my hat. KILL IT!!!

    Comment by Turtlesophia — April 10, 2010 @ 5:40 am

  42. ke verga

    Comment by jukuyj — July 4, 2010 @ 1:55 am

  43. xD love it!!

    Comment by Hene — September 7, 2010 @ 10:04 am

  44. me too how

    Comment by hi — January 5, 2011 @ 9:44 am

  45. Not funny at all

    Comment by Sensei — May 18, 2011 @ 3:11 am

  46. SStupid

    Comment by Mr. Wickels — October 5, 2011 @ 9:14 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: